نرم افزار خدمات پس از فروش سانیار - saniar

 

سامانه  " سانیار "  به منظور ایجاد بستری جهت مدیریت روند کاری تعمیرات  و پشتیبانی انواع سخت افزارهای موجود از جمله روند تعمییرات کامپیوتر ، لپتاپ ، موبایل و ... طراحی و تولید شده است . این سامانه با شفاف سازی و روان کردن سیستم تعمیرات باعث صرفه جویی در هزینه ها و زمان شرکت های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی و تعمیراتی می گردد.

 

از دیگر مزایای نرم افزار خدمات و گارانتی پس از فروش واستفاده از این سامانه ارتباط آسان و موثر با مشتریان شرکت می باشد و همچنین این نرم افزار دارای سی آر ام (CRM) اداری گارانتی و تعمیرات میباشد.

مدیریت و اتوماسیون گارانتی

و تعمیرات

نرم افزار سانیار

  • درباره اتوماسیون و نرم افزار سانیار - Saniar

شروع فعالیت

زبان برنامه نویسی

چرا اتوماسیون

بیش از 5 سال سابقه

به منظور ایجاد بستری جهت مدیریت روند کاری تعمیرات  و پشتیبانی انواع سخت افزارهای موجود از جمله روند تعمییرات کامپیوتر ، لپتاپ ، موبایل و ... طراحی و تولید شده است .

 

این سامانه با شفاف سازی و روان کردن سیستم تعمیرات باعث صرفه جویی در هزینه ها و زمان شرکت های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی و تعمیراتی می گردد.

زبان برنامه نویسی .Net

نرم افزارهایی که کمپانی ها می سازند توسط Compiler کدهای Net. (دات نت) ساخت می شود و همانطور که می دانید برای اجرای برنامه ها نیاز به یک سری فایل های اجرا کننده است که به آن ها فایل های Runtime گفته می شود. در Microsoft .Net Framework تمام فایل های Runtime و Managed DLL های مورد نیاز برای اجرا شدن تمام برنامه های Compile شده توسط Compiler کدهای Net. گردهم آورده شده است که با نصب آن امکان اجرای همه گونه نرم افزار فراهم می شود.

 هزینه کاغذ  90%

هزینه زمانی  مدیریت  75%

بایگانی اطلاعات  83%

دقت بیشتر  61%

 سهولت حسابداری  69%

مشتری مداری  80%

90%

75%

83%

61%

69%

80%

  • قابلیت های نرم افزار سانیار - Saniar
  • 1- صدور رسید تحویل کالا

    صدور رسید تحویل کالا همراه با مشخصات دقیق کالا اهم از لوازم جانبی و شکل ظاهری دستگاه.

  • 2- امکان ثبت موقعیت دستگاه به صورت ارسال دستگاه از یک کابر به کابر دیگر.

    به عنوان مثال دستگاه پس از پذیرش توسط پذیرنده در نرم افزار به تعمیرکار ارجاع داده میشود و تعمیرکار دستگاه ارجاع داده شده را تحویل میگیرد که در این صورت مسئولیت دستگاه و لوازم جانبی آن به عهده فردی که دستگاه راه تحویل گرفته میباشد و به هیچ عنوان دستگاه و لوازم جانبی آن مفقود نمی گردد و همواره وضعیت آن مشخص است.

     

  • 3- امکان ثبت وضعیتهای مختلف برای دستگاهای پذیرش شده

    امکان ثبت وضعیتهای مختلف برای دستگاهای پذیرش شده مانند وضعیت در حال تعمیر و غیره که وضعیت ها به صورت پویا در سیستم تعریف میشود

  • 4- امکان مطلع شدن مشتریان از وضعیت دستگاه خود

    امکان مطلع شدن مشتریان از وضعیت دستگاه خود از طریق اس ام اس و ایمیل ، وب سایت.

  • 5- گزارش گیری از وضعیت دستگاه ها ی موجود در سیستم

    - گزارش قراردادهای روزانه – جاری – تسویه شده – زیان ده

    - گزارش بدهکاران و بستانکاران

    - گزارش قراردادهای کنسلی

     - ارائه انواع گزارشات مالی با فیلترهای مختلف :

    - موضوع فیش

    - تاریخ ثبت فیش

    - فیش های ثبت شده

    - فیش های تأیید شده

    - فیش های پرداخت شده

    - اعلام تعداد فیش های جاری برای تأیید/ پرداخت/ دریافت با توجه به سطح دسترسی

     

  • 6- امکان جستجو کردن گزارشهای دستگاه ها

    امکان جستجو کردن گزارشهای دستگاه ها بر اساس تاریخ ، نام مشتری ، شماره رسید ، مدل دستگاه و وضعیت دستگاه ها و غیره.

  • 7- اختصاص کد اشتراک برای مشتریان

    - تخصیص شماره اشتراک یکتا

    - اطلاعات کامل اشخاص

    - مشاهده سوابق

    - بایگانی فایل های مربوط به مشتریان

    - خروجی های شماره تلفن و آدرس ایمیل با فیلترهای مختلف به منظور ارسال پیام های تبلیغاتی هدفمند

     

  • 8- سیستم ارسال هوشمند SMS

    - ارسال خودکار SMS به مشتریان با استفاده از اطلاعات موجود در بخش مشترکین و قراردادها مثل:

    - تبریک روز تولد

    - یادآوری تحویل دستگاه

    - تشکر از همکاری و ...

     

  • 9- سیستم ارسال ایمیل تبلیغاتی برای مشتریان

     - ارسال ایمیل تبلیغاتی گروهی و هدفمند برای مشترکین

    قیمت : 100.000 تومان

  • 10- سیستم ارسال پیام Yahoo برای همکاران

    - ارسال پیام یاهو به آی دی هزاران همکار بدون نیاز به یاهو مسنجر و آی دی از طریق نرم افزار

    مزیت های استفاده از سیستم ارسال پیام Yahoo:

    - استفاده از اد لیست چندین هزارتایی و رو به رشد موجود در سرور شرکت سی آر

    - حل شدن مشکلات استفاده از مسنجر مثل هنگ کردن سیستم، پاک شدن آیدی ها، محدود بودن به 1000 آیدی و ...

    - مشاهده سابقه پیام های ارسال شده

     

    قیمت : 250.000 تومان

  • 11- امکان استفاده از نرم افزار به صورت اینترنتی و شعب مختلف شرکت

    - امکان دسترسی به سیستم خارج از محل کار در هر نقطه ای از طریق اینترنت حتی با تلفن های همراه و تبلت

     

     

  • 12- دریافت اخطار برای دستگاه هایی که بیش از مدت مشخص شده در سیستم باقی مانده اند

    دریافت اخطار برای دستگاه هایی که بیش از مدت مشخص شده در سیستم باقی مانده اند، این امر سبب میشود که دستگاه ها برای مدت زمان طولانی در شرکت نماند و باعث مشکلات بعدی نشود.

  • 13- ثبت خروج فوری برای دستگاه هایی که شرکت مقدور به تعمیر آنها نیست.

    برای مثال از ورود برخی از دستگاه ها به سیستم که هیچ گونه توجیح تعمیری برای شرکت ندارد جلوگیری میشود.

GSM
Software

لینک های مرتبط

Tel : 021-44000651

021-44067959

Email : Info@siar.ir

Fax : 021-44067959

Instagram : @Siar.ir

  • فروش بیشتر در دنبای آی تی
  • درباره شرکت ایده آفرین (سی آر)
  •  طراحی وبسایت
  • مزایای اتوماسیون
  • تماس با شرکت ایده آفرین (سی آر)
  •  برنامه نویسی
  • برند شویم
  • مقالات آموزشی
  •  نرم افزار
  • تاثیرات صفحات اجتمایی
  • اخبار آی تی دنیا
  • خدمات شبکه
  • کار گروهی
  • پروژه های برتر
  • پشتیبانی

تمامی حقوق این وب سایت متعاق به شرکت ایده آفرین می باشد.